Типові
запитання

FAQ

  1. Яке програмне забезпечення використовує Процесинговий центр ПУМБ?

    Система EURONET ITM v4.3, яка використовується ПЦ ПУМБ, реалізована на базі програмного продукту компанії Euronet Worldwide, і обчислювальної машини IBM Power 7 / i5 OS V6R1, зі стовідсотковим резервуванням інформації в реальному масштабі часу, розрахована на підтримку великого числа карткових рахунків та термінального обладнання, а також має резерви з масштабування апаратних програмних потужностей.

  2. Як відбувається обмін інформацією з Процесинговим центром ПУМБ?

    Обмін інформацією Процесингового центру з банком відбувається в пакетному режимі за допомогою файлового інтерфейсу, заснованого на форматі XML. Процес обміну файлами з банком здійснюється за допомогою FTP-сервера з використанням електронного підпису і шифруванням вихідних файлів.

    Обробка всіх транзакційних, реєстраційних та інших пакетів, одержуваних від банків-партнерів, здійснюється в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень.

    Крім цього, Процесинговий центр ПУМБ надає банку можливість управління картковими рахунками клієнтів в режимі on-line, використовуючи сервіси On-line взаємодії (Online-banking).

  3. Чи надає ПУМб послуги моніторингу мережі банкоматів банку?

    Так, Процесинговий центр ПУМБ надає послуги моніторингу та контролю в режимі on-line 24/7 за банкоматами банків, підключеними до ПЦ ПУМБ.

  4. Чи здійснює ПЦ ПУМБ контроль над ризиками виникнення шахрайських операцій?

    Процесинговий центр ПУМБ надає послуги з контролю над ризиками (fraud management) в режимі 24/7, що включають в себе ряд технологічних і адміністративних функцій, що дозволяють персоналу ПЦ ПУМБ контролювати використання карток, а також відстежити і запобігти їх шахрайське використання.

  5. Які додаткові послуги надає Процесинговий центр ПУМБ?

    Процесинговий центр ПУМБ надає ряд послуг, які дозволяють банку істотно розширити свій функціонал, а також поліпшити якість обслуговування клієнтів. До даних послуг відносяться:

    - Послуги, пов'язані з функціонуванням та управлінням картковими рахунками і картками клієнтів.
    - Послуги, пов'язані з функціонуванням POS-терміналів.
    - Послуги, пов'язані з функціонуванням банкоматів.
    - Додаткові послуги, що розширюють стандартний функціонал взаємодії з Процесинговим центром.

    Крім того, по додатковому запиту банку-партнера фахівцями Процесингового центру можуть бути реалізовані інші проекти і технічні рішення, які відповідають вимогам карткового проекту банку.

  6. Чи існує клієнтська підтримка для клієнтів банків-партнерів Процесингового центру ПУМБ?

    Процесинговий центр ПУМБ надає послуги цілодобової клієнтської підтримки банкам партнерам та їхнім клієнтам в режимі 24/7. Для клієнтів банків-партнерів створена окрема телефонна лінія і група обробки запитів банків-партнерів в Центрі обслуговування клієнтів. Контактні номери Центру обслуговування клієнтів для клієнтів банків-партнерів: 0-800-505-555, 044-290-93-10.

    Цілодобова підтримка клієнтів банків-партнерів - власників БПК, емітованих Процесинговим центром ПУМБ здійснюється за такими напрямами:

    - Цілодобове блокування та розблокування БПК на підставі звернень клієнтів і співробітників банків-партнерів.
    - Зміна добових лімітів на підставі звернень клієнтів банків-партнерів, а також співробітників банків-партнерів.
    - Встановлення, зміна, зняття незнижуваних залишків на підставі письмового звернення співробітників банків-партнерів, а також за дзвінком уповноважених осіб.
    - Контактування з клієнтами і співробітниками банків-партнерів за фактом підтвердження підозрілих операцій, виявлених системами моніторингу Процесингового центру банку.
    - Активація одиничних БПК клієнтів банків-партнерів, заблокованих на період їх пересилання до банку-партнера, за зверненням співробітників банків-партнерів і клієнтів.
    - Цілодобова оперативна підтримка клієнтів банків-партнерів, у яких виникли проблеми з авторизацією операцій по БПК, включаючи з'ясування та аналіз причин виникнення проблем і способів їх усунення.
    - Створення дозвільних винятків із комплексу обмежень, що регулюють активність БПК, за зверненнями клієнтів банків-партнерів, а також за зверненнями співробітників банків-партнерів.
    - Перевірка правильності введення CVV2 за зверненням клієнтів.
    - Верифікація даних клієнтів у банку-емітенті при зверненні торгової точки.